heldag med farmor


Ah, som rubriken säger så vart det en heldag med farmor idag. först gjorde vi stan, där jag hjälpte farmor med lite julklappar till mina kusiner. sen blev det en fika på det också. Hon är oslagbar min farmor, världens bästa kvinna. det finns inte ens ord för hur bra hon är. all kärlek till henne! och så jäkla mycket därtill.
efter några timmar när allt handlande var avklarat så var vi hos Nenne och tände ljus. jag hade inte varit där på ett tag så det kändes skönt att få kolla läget och så. jag saknar dig så fruktansvärt mycket, du vet det va?
resten av eftermiddagen spenderades nere hos farmor och farfar. lite mer fika osvosv. dum som jag var tackade jag nej till mat ungefär 10 gånger under mitt besök där nere. vilket jag fick sota för när jag kom hem, då min mage skrek av hunger. så det fick bli flötpizza med min kära Zannula. satt som ett smeck i kaggen.


Nu är klockan sisådär fyra ungefär.  jag är så fruktansvärt dålig på att sova. det går inge vidare när jag är ensam. jag har iofs alltid varit mer eller mindre nattmänniska. men jag nog måste lära mig att lägga mig i tid, för annars går det inte alls.



justja, det vart ju fest i lördags också.
så här har ni några pics på mig och min vapendragare.

 



Kommentarer
Postat av: tellervo

men sessy bilderna på mig då! ja ska allt ge igen, blåbärbilden från melkers;)

2008-12-16 @ 10:58:35
Postat av: cäjz

haha men skojar du eller, till skillnad från blåbärsbilden så är dom här bilderna på dig sessy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback