världshistoriens tråkigaste blogg?



Jag har nog världens tråkigaste blogg. jag vet. det här med blogg är kanske inte riktigt min grej. Jag vill så gärna skriva av mig, men jag känner inte alltid att jag har något värt att skriva, och då känns det bara onödigt. Sen är det lite sådär att om jag missar att skriva om någonting som har hänt, som jag jättegärna vill skriva om egentligen, så kan jag inte skriva någonting annat emellan, för då blir det ju i helt fel ordning. det låter skittöntigt, jag vet. men så är det.

Idag är det iallafall fredag. En fredag som jag hade hoppats kunna bli en rolig sådan. men icke. det lutar åt att jag får sitta hemma och inte göra någonting alls istället. men det återstår väl att se, i guess.

later

Kommentarer
Postat av: tellervo

du skulle ha kommit till brickan å sänkt några badboys med mig

2008-12-13 @ 15:40:49
Postat av: Anonym

vilken liten näsa du har

2008-12-13 @ 23:08:18
Postat av: Cassandra

anonym: ja herregud, hur står jag ut med mig själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback