.


Jag hatar att inte kunna sova. Det är alldeles för mycket tankar som går runt i mit huvud just nu.
Imorgon är det begravning. Min faster, min "storasyster", världens bästa Jennifer, det kan fan inte vara sant att jag ska behöva gå på din begravning? inte nu, vi skulle ju för fan bli gamla tillsammans, sitta där sen när vi var pensionerade och prata massa minnen, som när jag fastnade med foten i 'springkarusellen' och Kenny bara fortsatte göra fart, och ni fick springa med mig hem till farmor. och när jag på julafton så glatt avslöjade för dig vad det låg i paketen. Eller när Kenny ville vara med och leka och du tvingade honom att heta Tortelini.. jag ler varje gång jag tänker på allting vi gjorde tillsammans, ute i Villingsberg, allt var så jävla bra då.  Men ingenting blev som jag hade tänkt mig. Hur och varförvarförvarför var du tvungen att försvinna nu, du var ju förfan bara 24 år. Varför skrev du på kortet på studenten "PS. Nu börjar livet :)"? Vafan ska mitt liv börja nu för när ditt tog slut? 
Det är bara så jävla fel, imorgon ska jag behöva sitta i den där jävla kyrkan och tvingas inse att jag aldrig mer kommer få se dig, dig som jag alltid har varit så stolt över.
 
Älskade du, vi är inte fulländade utan dig, och saknaden gör så jävla ont.






Kommentarer
Postat av: Linda

Skickar en kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback