onsdag


Idag väcktes jag tidigt, eller ja kanske inte så överdrivet tidigt, men för mig som jämt brukar sova länge så var det tidigt. Iallafall så följde jag med farmor till stan för att leta lite kläder, överträffade faktiskt mig själv med att köpa en rosa, ja en rosa, tröja (okej, det var inte jag som betalade, det var farmor såklart) tills på fredag. Färgvalet var ju just för Nennes skull, eftersom det var hennes favoritfärg. fick ett vitt linne också. Min farmor är bästaste bästa.
Efter stan och en sväng nere hos farmor&farfar så begav jag mig hemåt och hämtade Chilla, så vi tog oss en promenad nere vid sjön. asgött väder ute idag så det satt verkligen på sin plats. 

och nu har jag precis varit duktig och städat heela mitt rum, som verkligen såg ut som ett riktigt jävla bombnedslag. Så nu kan jag iallafall vistas därinne utan att må dåligt. duktig Cassandra.
Alldeles snart kommer min snöttplött hit också, har inte träffat honom på typ en vecka, så då blire kramkalas. Sen om en stund ska vi bort till Anna, där det blir lite käk osv. så en heltrevlig kväll på schemat alltså, great. 
Men näe, gotta go.

later, C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback