dagvilsen


Shit vad svårt jag har att hålla reda på vad det är för dag numera. Igår var det iallafall måndag, och trots det pissiga vädret tog jag, Anna, Sara och Petra oss in till ett regnigt Örebro där jag skulle leta kläder tills fredag, då det är dags för begravning.. Till min stora förvåning lyckades jag faktiskt hitta saker som var så som jag hade tänkt mig, vilket brukar vara väldigt ovanligt. Dessutom fick jag äntligen köpa jackan som jag har suktat efter sen vi var i Göteborg, så nu är jag broke, men äsch, jag kan ju iallafall visa mig ute en aning snyggare. Efter shoppingrundan drog vi till Java, där vi var nyttiga och tog oss en varsin sallad, som dock fick både min och Annas mage att göra uppror för ett tag. Gårdagen var iallafall trevlig, trots det kassa vädret. så tack tjejör, för att ni lyckas få mig på andra tankar, och för att ni är bäst.

Idag har varit lugn, vilket i stort sett alla mina dagar är.  Var nere hos farmor & farfar, som vanligt. Min farbror och mina sötkusiner kom också dit efter en stund, så vi käkade, snackade skit och kollade igenom massa gamla kort. Älskar att bara vara där nere, så fort man kliver in i det huset känner man sig så himla trygg. All kärlek till er, världsbästa släkten. Efter maten, kortkollandet och snacket blev det lite hangaround med Anna och Jennifer, hann också med att hälsa på en sovande Gotte som inte alls var så mycket sovande längre efter Annas väckning. ^^ 
Men näe, man kanske borde börja fundera på läggdags snart, har haft för vana att gå och lägga mig rätt så sent de senaste veckorna,  för imorgon har jag lovat att följa med farmor till stan på en liten shoppingrunda. '


laters, C.

Nenne, du finns med i mina tankar hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback