sjewk


buh, mitt immunförsvar har svikit mig. vi som alltid annars brukar hålla ihop så bra. men näe, inte nu. nu har jag som aldrig brukar vara sjuk lyckats bli det. och är man inte sjuk ofta så blir man det på riktigt när det väl händer. äckelfeber, ont i hela kroppen, svinigt ont i halsen och helt tjock i näsan. det låter väl gött? det är nog lite därför jag hatar hösten också. för det är nästan jämt på hösten som jag får den där årliga sjukan. iochförsig vet jag vad jag ska skylla på den här gången, Dennis. det är du som har smittat mig. fast jag antar att vi är kvitt nu, för jag har ju smittat dig en gång med.

jag skulle verkligen behöva ta mig bort till konsum eller något. men näe, det orkar jag verkligen inte. kan någon komma hit med halstabletter till mig, så att jag iallafall kan få kunna svälja utan att det känns som min hals ska sprängas? eller åtminstonde ge mig lite mat, för jag är så sjukligt hungrig.

näe, nu ska jag väl fortsätta knapra alvedon, varva med att vara svettig och ha frossa, och kolla på ellen, som jag förövrigt hatar. this sucks.







Kommentarer
Postat av: zae

finns mat på skrantabacken 14

2008-10-28 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback