snow (hey oh)


Okej, nu är läget såhär va.. att i Karlskoga så snöar det! känns ju lagomt skumt faktiskt. fast det är lika bra att få bort den här peckhösten. har aldrig gillat den årstiden. visst, det kan väl vara mysigt, men hur ofta? vinter ligger iallafall högre på listan än hösten. men nej, tacka vet jag sommar. i vilket fall som helst så kommer väl snön vara borta imorgonbitti när man vaknar, kände därför att jag var tvungen att fånga den första snön på bild. 
Nej nu ska jag fortsätta sociala med mitt nattsällskap, Zanna Hannula. som har fått för sig att hon säkert kommer vakna med brännvärken pga min soffa.. aja, får väl se hur det går. Lite sömn skulle nog behövas snart tror jag, så att man är pigg och fresh imorgon när partyt drar igång. tidigt.

well, nite. over 'n out







Kommentarer
Postat av: Anonym

oh yes it is :)I HOPE I SEE YA!

2008-10-31 @ 10:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback