torsdag


good day. Dennis är på praktik så nu sitter jag här själv hemma hos honom. dricker lite te i hopp om att den sista halsonten ska försvinna. för min sjuka börjar avta nu iallafall, hurray! halsfluss my ass. det är förresten tomt här. inte nog med att ingen annan är hemma förutom jag, utan ziggeh fattas också. det är inte riktigt sig likt här utan honom. att inte ha någon som kommer och stryker sig mot ens ben. eller som bara sitter och spinnner för ingenting. en riktigt livsnjutare var han. men flisan är ju iallafall kvar, och hon är gose hon med.
iallafall, idag måste jag sy in min halloweendräkt, som var way too big när jag fick den. vet inte riktigt hur dom mäter storlekar på det där stället. men ah, det blir nog bra när jag är färdig med den.. förhoppningsvis.
satt just och kollade runt efter lite jobb. och jag hittade ju just precis det jobbet som jag vill ha! det skulle vara perfekt för mig, faktiskt. tycker jag. åh, jag måste bara skriva ett grymt ansökningsbrev först. riktigt jävla kick ass måste det ju vara. för det där jobbet, det vill jag verkligen ha.
anyway, nu ska jag nog greja vidare lite här, ta en dusch och göra mig iordning. have a nice day!

later, C.




 


Kommentarer
Postat av: lala

skriv att du är cool och skicka med en bild, borde räcka. (:

Postat av: Anonym

Instämmer med förgående och tillägger TOKSNYGG :D

2008-12-21 @ 03:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback