äckelhals


Idag mår jag både bättre och sämre. febern verkar iallafall ha gått över, jag har inte ont i hela kroppen längre heller. men nu är halsen desto värre. igår gjorde det ont, men idag är det olidligt. jag har tillochmed ett spottglas bredvid sängen för att det gör för ont att svälja. mindre mysigt, i know, men skönare för mig. hoppas bara inte det är halsfluss eller något sånt skit. iofs har jag aldrig haft det tidigare, så jag vet inte hur det känns, men jag skulle ju inte bli förvånad. funderar iallafall på att försöka ta mig bort till apoteket, och ge strepsils ett försök, eftersom att vanliga halstabletter inte hjälper.
för jag måste bli frisk tills på fredag. jag som har fått min halloweendräkt och allting. annars kommer jag bli galen om jag kommer få ligga hemma medans alla andra är på party och roar sig, och när jag har sett fram emot det här så länge.
undra vem jag ska försöka lura med mig till apoteket, för jag pallar inte gå själv.. hm. jag får ringa några samtal.


later, C.


Kommentarer
Postat av: pettan

Mig ringde du minsann inte :(

2008-10-29 @ 23:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback