i am not a nugget


Sa ju i mitt tidigare inlägg att det förmodligen inte skulle ta tre månader innan nästa inlägg. så näe, jag får väl ta mig själv i nackskinnet om det ska bli nån blogg av det här. Fast vad ska jag skriva om? Jag vet inte om jag har speciellt mycket att dela med mig av egentligen, för mitt liv är ju i stort sett inget annat än tråkigt just nu. och jag vägrar att skriva bara för skrivandets skull, för det känns så fruktansvärt onödigt. Jag tänker inte sitta och berätta i detalj vad jag gör om dagarna, för hur kul är det. Självklart kan jag berätta om vad jag har gjort, men snälla, inte in i minsta detalj.  
och jag kommer definitivt inte skriva om vad jag har ätit under dagen, för det är nog något av det tråkigaste jag vet, att läsa om vad andra har ätit, och framstå som att dom är världens nyttigaste människa. driv inte med mig, tryck en pizza och var glada istället. vad jag möjligtvis kan göra är att tipsa om numret till Karlskogas bästa pizzeria, eventuellt också vilken pizza ni borde testa. Nej men ärligt, jag vet inte vad andra anser vara roligt att läsa om. och ska jag vara ärlig så struntar jag i vilket :)


over 'n out



Kommentarer
Postat av: Anonym

ah vad kul:) nej det vet vi ju alla. vad kul att du har en blogg cäjz :D den ska jag följa slaviskt!

2008-10-24 @ 19:19:44
Postat av: Anonym

haha det var fanny btw

Postat av: Alina

Gillar din blogg hördu! :)

2008-10-24 @ 19:23:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Emma

Lugnt :) Ja jag hade faktiskt kul i fredags! Hade du?

2008-10-27 @ 08:47:58
URL: http://yournumberfour.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback