crapcrappycrap

ja men det där 'strålande solskenet' som skulle befinna sig över karlskoga idag, vartfan tog det vägen?vilken jävla crappy morning det här blev. inte nog med att vädret skiter sig, vilket inte är till min stora förvåning, men ändå, så är jag på så jäkla dåligt humör. vissa grejer tål jag inte. hur vissa människor funkar förstår jag inte. hur vissa människor tänker, eller ska jag snarare säga Inte tänker, förstår jag v e r k l i g e n inte. jag ska aldrig mer öppna munnen och tala om vad jag ska göra, eller vad jag vill göra.. så kanske jag slipper den här förbannade irritationen hädanefter :)

nej, jag är inte bitter... världens lägsta blodsocker, så lite frukost på det här ska nog lätta upp stämingen lite.
later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback