montel

dagen började very gut. Dennis och jag vaknade innan klockan ens ringde och låg sen och skrattade både åt varandra och åt den fantastiske Montel som gick på tv. senare under förmiddagen omvandlades mitt rum till något slags flyktingrum när brorsan kom och hämtade soffan som har stått här inne. det tillochmed ekar här inne nu, så tomt är det. eftermiddagen spenderades inne i karlstad, ingen shopping för min del men en tripp med trevligt sällskap satt helt på sin plats. men det goda humöret som dagen medförde försvann nästan lika fort när jag kom hem igen. anledning ett, eftersom att jag är så fruktansvärt sällskapssjuk. och anledning två, för att vissa människor som man tycker borde veta hur man ska bete sig tydligen inte gör det och bara är såna jävla skitar ibland. enough said.
mamma och jag impulsshoppade iaf lite nya hårgrejer nyss, så nu känns allt genast lite bättre. den som säger att shopping inte hjälper när man är deppig ljuger.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback