cats, cats, lussecats

haha, igår bakade mamma och jag lussecats. kanske världens största katter.
enligt receptet skulle det bli 60 stycken. vi fick ihop 40 stycken.. ni kan ju tänka
er själva vilken size dom hade. fast goda vart dom, och man behöver bara äta
en, sen är man sprängmätt. tror förövrigt att jag har haft världshistoriens mest
onyttiga helg. hua. tänker inte ens nämna alla fettbomber jag har stoppat i mig.
men det är ju så fantastiskt gott, så what the hell. skitsamma, jag skulle ju bara
berätta om katterna. skickar med en bild också, så ni får se vilka giganter dom är..
okej, som vanligt så syns det bättre in real life, men ni ser ju åtminstonde hur
svullna dom faktiskt är, giganterna. namnam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback