update

det var ett litet tag sen. och endel grejer har hänt sen sist också.
jobbatjobbat. & fått ett nytt jobb, som serverat på ett silverfat. så i fredags gjorde
jag min sista dag på vm. hade även julfest med jobbet samma dag, så det blev
ett nice avslut. var en fantastiskt rolig kväll! trodde aldrig att jag skulle säga det
här, haha, men jag kommer faktiskt sakna det stället, alla härliga människor.
kanske inte själva jobbet i sig, men människorna som sagt. och "Solstråle", det
kommer jag framförallt att sakna. mitt finaste smeknamn någonsin tror jag.
pöss på er alla fina peeps som har förgyllt mina dagar den senaste tiden! 
 
slänger med en fin bild från julfesten också. talk to you later, baibai.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback