kaffe sa ja

waah. pimplar kaffe som en tok. m å s t e. b l i. p i g g.
förstår inte vad det är med mig och den här förbannade tröttheten?
behöver nog skaffa lite mer vitaminas eller något liknande, för det här
funkar inte. det är en kamp varje morgon när jag ska kliva ur sängen.
härliga måndag idag då.. måndagar är riktigt jäkla ruttna dagar alltså.
jag borde nog försöka fixa något krubb innan det är dags att bege sig.
talk to you later, baibai.



jag drog en pose i vanlig ordning..


och prippen tjuvkikade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa en sån dær sollampa :) kostar iof en del men de kan va värt de!

2009-12-07 @ 14:04:21
Postat av: Cassandra

hah, menar du en sån där "sol i sinne, brun inne"-lampa?

eller en sån där slags väckarklockan som man vaknar stegvis av? typ som en soluppgång? eller va? :D

Postat av: Cathi

du är så snygg människa! haha du får mig att vilja färga håret rött bara för att du passar så bra i det:D

2009-12-09 @ 00:30:33
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: lala

hahahahhaha när jag läste översta kommentaren var min första tanke "sol i sinne brun inne - rudolf" great minds think alike. hur sov haver lille barn. lovely bild på prippen ocskå. tjuvkikarn va. och du, snart är det fasen jul! och då ska jag hem och svira, och på nyår, då borde du hit och svira! you know aj miz ya. OCH OCH OCH. idag kollade jag på rullande hamstern. namnam

2009-12-09 @ 00:42:38
Postat av: jessica

Sååå snygg hårfärg tjejen!! :D sen äru ju en snyging också :P

Ha en bra daag på jobbet.. ska tänka på dig när jag ligger nerstängd i soffan! :D

2009-12-09 @ 15:56:09
URL: http://jezzpezz.blogg.se/
Postat av: guddin

mmhha,du är ju en sån hottie!

vad äre för snygg tattoo man skymtar där

på armen? o:

2009-12-12 @ 13:45:25
URL: http://allinug.blogspot.com
Postat av: Annica

Så jäkla gullig hund :)

Postat av: C.Elgh

Cassandra, "och prippen tjuvkikade"-bilden gjorde min kväll. TACK!

2010-04-07 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback