tacosochmonopoly=tröttidag

onsdag alltså. gör mig redo för jobb och dennis ligger fortfarande
i sängen och lökar. funderar på att mysa ner mig lite innan vi ska iväg.
igår var det som att folk här hemma läste mina tankar. kom hem till
ett färdigdukat tacosbord, amen! skulle bli en tidig kväll för min del,
men det slutade med att vi spelade två rundor monopol på ps3 istället.
asroligt! jag vann första rundan. så idag är jag rätt trött.. igen. ovanligt.
nej, nu måste jag hoppa lite på danko, sen fixa klart allt, and then worki.
talk to you later maybe, baibai.


Kommentarer
Postat av: hej

vart jobbar du?

2009-12-09 @ 14:21:00
Postat av: hej

vavaavaavava? va inte så jävla dryg!

2009-12-10 @ 23:30:26
Postat av: Cassandra

hej: haha oj, lugn ett tag va? men du som påstår att 'i know u' borde väl ändå veta vart jag jobbar isåfall, eller? :) och jag är långt ifrån dryg, jag har bara inte haft tid.

Postat av: lala

hahah vad är det där för någon?! och för det andra, jag gillar att läsa det du skriver, för jag tänker mig precis hur du skulle säga det. som amen, ääääjmäääään! haha

2009-12-11 @ 11:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback