a hangover i definitely deserve

ja. det råkade visst bli lite för mycket av det goda igår. men är det tjugoårsgalej så är det. och ger man inte allt kan man lika gärna stanna hemma. efterfesten tog slut vid cirkus halv åtta imorse, och sletheten idag har varit ett faktum. borde väl egentligen inte visa mig utanför dörren dom närmaste veckorna, men shit happens. folk borde inte ta mig på alltför stort allvar när jag har fått alkohol i kroppen. men kvällen var trevlig iaf, med vissa undantag, ja. haha.
och jag har en alldeles för bra man som kom hit och tog hand om disk och lite städning åt mig, medans jag och Zanna satt vid varsin dator och nördade. puz. 

nej, nu ska jag nog göra danko sällskap som redan har slocknat. fast först måste jag fixa något att stoppa i min skrikande mage. over 'n out, laters aligaters osv.  



           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback