woah


jag vill ha sommarsommarsommar. är så fruktansvärt trött på vintern nu så det är sjukt. jag vill kunna glida runt i shorts och linne från morgon till kväll, skaffa ett par glassiga solbrillor och bli brun. är det för mycket begärt? tydligen.
jag vill ändra min livssituation, för just nu finns det inte sådär överdrivet mycket att hurra för. helst vill jag bara att det ska hända någonting nytt, så jag slipper den här tråkiga vardagen.
fast just nu skulle  jag nog iallafall bli skapligt nöjd om det bara kunde skynda på och bli helg, lördag och partiparti!

idag är jag dessutom trött på att vara blond. men jag vet inte vad jag ska göra åt det. får se om jag kommer på något bra (vilket jag tvivlar på).
over 'n out.



Kommentarer
Postat av: kurd3

raka av dig håret å låt din riktiga råttfärg komma ut.

2009-01-22 @ 10:28:21
Postat av: cäjz

haha eller så kan du göra det och låta din originalfärg komma tillbaka 8)

Postat av: mathy

sööti:D

2009-06-03 @ 00:53:27
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback