lillan


kanske inte världens bästa dag idag. började med att försova mig. skulle plocka ur stygnen ur fingrarna, men nej duktig som jag är så försover jag mig istället så att jag inte hann till vårdcentralen. allmänt kass dag. bortsett från fikan med zaé och danko. 

just nu sörjer vi här hemma. en av valparna, våran lilltjej Izolde, gick bort ikväll. hon bara låg där, helt fridfullt. precis som att hon sov. det känns hårt. dom är ju ändå tre veckor nu, och har precis börjat få en personlighet. det är nog inte så lätt att vara mamma till åtta små valpar som är som galna. det låter så illa att säga, men tyvärr så låg Jozz ihjäl henne. en olycka kan ske så mycket fortare än man tror. som vi redan så väl vet.
så nu är dom bara sju små starka krigare kvar, som ska växa upp och bli stora och snygga tjejer och killar!


vila i frid lillan.


Kommentarer
Postat av: zae

fan va tråkigt eva, men ni ahr iaf 7 kvar som tur är!

2009-01-14 @ 12:10:31
Postat av: lala

åh lilla hjärtat :/ im sorry. hoppas det är fint med de andra.

Postat av: Anonym

vad heter rasen ? :)

2009-01-21 @ 19:45:32
Postat av: fansi

AH jag dör. det är nästan det sötaste jag sett :)

2009-01-22 @ 22:49:39
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: cäjz

Anonym: Dogue de Bordeaux heter rasen.

2009-01-24 @ 16:23:54
URL: http://skatanic.blogg.se/
Postat av: Samantha

Åh :( Men nussen nutten då.

Det här var ju inte alls roligt att läsa.

Vila i frid fining.

2009-06-18 @ 15:48:32
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback