wow

oj, jag har äntligen fått fingrarna ur och fixat iordning lite här. sen är det kanske inte värsta värsting, men ändå.
anyhow, anyway, iallafall. jul, nyår och allt sånt är överstökat. mysjul tillsammans med släkten. mellandagarna innehöll en hel del party, och likaså nyår. skålade in det nya året riktigt ordentligt, vilket medförde att jag blev sex stygn i handen rikare. hade ju redan åtta stygn i samma hand, så varför inte några till liksom. men som sagt, ska det skålas så ska det göras ordentligt.
år 2009 nu alltså. jag hoppas så jävla innerligt på att det här året kommer bli så jävla mycket bättre än vad 2008 var. vilket iofs nog inte kommer bli speciellt svårt. visst hade förra året sina höjdpunkter med. det första halvåret, det vill säga. studenten, ayia napa, balen och allting. det året som skulle bli det bästa tog en tvärvändning och blev helt plötsligt det sämsta tänkbara. men nu blickar vi framåt. jag har inga nyårslöften, eftersom att jag förmodligen inte skulle klara av att hålla dom ändå.
något jag däremot behöver lära mig att göra är sova. åtminstonde i skaplig tid.

take care. over 'n out




Kommentarer
Postat av: Mohammed

jag ska skaffa sovpiller till dig ! om inte så ska vi börja träna så du kanske bli lite tröttare 8)

2009-01-08 @ 07:37:14
Postat av: cäjz

haha men 'Mohammed' eller ^^ men ja, ge mig några pills äru shyrre, och så styr vi upp det där med träningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback