mdsmmr

idag har jag sovit bort ungefär hela dagen. midsommarafton satt sina spår såhär dagen efter. men det var en trevlig kväll tillsammans med massa bra människor. ingen dans runt någon midsommarstång dock, lite dåligt. men kransar styrde vi, så lite seriösa var vi iallafall. jag hoppas att ni inte glömde lägga sju blommor under kudden inatt. det gjorde jag, men det gör inget, för jag har redan min man.
 


mina fina midsommartjejor


trädgårdshäng hos elina


midsommarkrull 


idag; the face of the slethet 1


the face of the slethet 2

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej du! Riktigt snygg design på din blogg & riktigt cool stil har du. Men hur gjorde du din blogg så snygg? För jag lyckas inte med de :(

2009-07-16 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback