frajdäj


wiho. hej bloggen, det var inte igår. jag är ingen true blogger. men det gör ingenting.
rätt mycket att göra på jobbet så wörkiwörki hela helgen för min del, får ta igen det där med nöjen nästa vecka.
såg nu när jag loggade in att jag tillochmed fortfarande är blond här på bloggen. vilket verkligen tyder på att jag är sämst på uppdatering.

5 juni idag, vilket betyder ett, ETT, år sen studenten på dagen. det känns rätt sjukt. och fan vad bra jag mådde vid den här tiden förra året. studentresan till ayia napa, balen, studenten, strålande solsken. allt var så jävla bra bara.
idag är det också ett helt jävla år sen jag fick se Nenne för sista gången. det känns fruktansvärt konstigt. för samtidigt som tiden har gått så otroligt fort, så känns det ändå som man har gått med saknaden inom sig i en evighet.
så äre med det. 

näe, nu ska jag röra min booty mot zanna, blir chillkväll med rätt mycket onyttigheter skulle jag tippa på.
so long.


studenten '08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback