l a z y

jävlar vilken seg dag det här har varit. mådde inte alltför gut när jag vaknade
imorse, så jag tog det kloka beslutet att stanna hemma från jobbet idag. såå,
vad har jag gjort idag då? jo, legat i sängen, tittat ut genom fönstret på världens
vidrigaste väder, ätit tre mackor, druckit te, kollat på tv, och haft datorn i knät
ungefär 99% av tiden. så mycket har jag orkat. det vill säga, jag har varit världens
lazy ass idag, men är man sjuk så är man. och då får man inte ens gå utanför dörren.
inte ens för att gå till affären och köpa hårfärg. så det fick mamma fixa åt mig. för
just nu har jag en fruktansvärt vanprydande rand i hårbotten i form av en utväxt,
not so charming. så det ska jag styra upp nu hade jag tänkt, baibai.



Kommentarer
Postat av: lala

i said DANCE! fuckin lazy ass mummy..

2009-11-26 @ 00:56:12
Postat av: u know me

Saknar dig

2009-11-26 @ 10:25:33
Postat av: råttanking

ta och ät med dig tarmen.

2009-11-26 @ 19:52:28
Postat av: cäjz

u know me: oj, det kom som en surprise. i know you? skulle vara roligt att veta vem du, denna någon, är. så att man vet om man ska sakna tillbaka eller inte.. skämt åsido. who are you?



råttanzanna: jag äter.. hela dan varje dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback