gitarr hjälten

hallau. jag hatar vädret. regnigt, grått och äckligt. så, nu har jag fått det ur mig.
överraskningen jag fick av Danko i söndags var bäst, haha. äntligen har jag mitt
eget Guitar Hero, slipper jag parasitera mig på alla andras. tror han var rätt trött
på att höra mitt tjat om 'fan vad jag vill spela nuuu'.. osv. såå, nu har jag mitt eget
som sagt, 10 år senare, men det är inte förrens nu jag har börjat uppskatta det, hah.
Han är bäst, min Dennis!

förövrigt så är jag jävligt trött på människor som lägger sig i saker dom absolut inte
har ett skit med att göra. vart ligger problemet? vet du ingenting, så är det förmodligen
inte meningen att du ska göra det heller. svårare än så är det inte. jävla iddis. usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback