nuäresåhär

jag hamnar i nån slags dvala under hösten/vintern. jag vill bara gå i ide och
vakna igen när våren börjar krypa fram. okej, det jag menar är att jag inte
är speciellt aktiv här, eller någon annanstans, och nu försöker jag skylla bort
det på någonting helt annat. men det är faktiskt sant, jag avskyr den här årstiden,
känner mig inte speciellt peppad på någonting. det enda jag vill göra är krypa
ner under täcket och slippa kylan, helst tillsammans med min bästaste Danko.
så jag har faktiskt ändå några rätt bra anledningar till att ni, ni få som läser,
inte har hört av mig på senaste. dels då för att jag som sagt är opepp på det
mesta när det kommer till den här årstiden. visst, det kan väl vara mysigt med
lite snö, julkänsla osv, men vafan. sommar i all ära. sol, värme, bara ben, glass,
jordgubbar. ja, ni fattar vad jag menar. så, reason nummer två. jag har börjat
på ett nytt jobb, så det tar liksom upp mesta delen av min tid. och det känns gött.
iallafall, jag ville bara ge ett tecken på liv. för nu har jag lite andra grejer att stå i,
för snart kommer Danko, och han har visst med sig en överraskning till mig :)
spännande!  take care. later!



Kommentarer
Postat av: frank

vad var det för tufft du fick råttan?

en ny saltsten till din råttbur ?

2009-11-15 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback