söndag/förstaadvent

måste helgen redan vara slut? jag vill inteee. i fredags efter jobbet var jag
helt utmattad trots att jag hade varit hemma och vilat upp mig i två dagar.
tanken var att det skulle bli en hel hemmahelg för min del, men när jag kom
hem från jobbet hörde brorsan av sig och tyckte att jag skulle hänga med till
melkers. och så fick det bli. time-beer'en kändes rätt lockande trots sletheten.
anyway, annars har resterande helgen varit jäkligt lugn. har förmodligen, eller
förhoppningsvis ska man väl säga, ett till jobb på gång. vi får se hur det blir..
första advent idag, och lussebullarna lockar mer än någonsin. åt en häromdagen
och hade helt glömt bort hur fantastiska dom faktiskt är! blir nog att skölja
ner med lite julmust också. tvivlar dock på att någon julkänsla kommer infinna
sig överhuvudtaget.. anyhow, tror hela lussekatt+julmusts tillställningen får äga
rum i Kumla tillsammans med mannen. ja, så får det nog bli. talk to you later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback