hårkontroll

allrite, nu är det på allvar. är så äckligt trött på mitt skabbiga svintoliknande hår.
här ska det kureras. nu jävlar ska håret bli fint igen. på riktigt den här gången.
långt, fint, svallande härligt hår. nej okej, jag överdriver. men ärligt talat så kan
jag inte minnas att jag har varit så här ful i håret tidigare. eller jo okej, i trean när
jag bestämde mig för att klippa av allt hår i en spikrak pake. jag såg förjävlig ut.
nu däremot är det inte resultatet av en klippning som har orsakat den här katastrofen,
utan följden av att gå ifrån kolsvart till ljusljusblond på alldeles för kort tid. never again i say.
iallafall, det tar ungefär tre månader innan man märker någon skillnad.. så time will tell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback