menvafan!

j ä v l a  c r a p.
igår gick min  kamera sönder. inte nog med att min dator pajade för inte så längesen, 
(visserligen har jag en fungerande dator nu, tack gud, men ändå) utan nu beslutar sig
tydligen allt för att lägga ner. vad har jag gjort för att förtjäna detta!?
annars då?  höll på att blåsa bort förut under min cykeltur, och nu är jag hungrig som en gris.
funderar på att ta mig ut i tornadon igen i ett försök att komma till affären så att jag kan handla
lite ingredients till en ASgod sallad. vi får se.  laters!

en ledsen och mycket besvärad Cassandra.



Kommentarer
Postat av: lala

hahah lovely pics

2009-10-08 @ 08:32:10
Postat av: :')

Jag är helt kär i dig <3

2009-10-08 @ 11:33:13
Postat av: lala

alltså åter igen, den här bilden/bilderna är så sjukt lovely. verkligen du och alla dina tjurminer. perfa imitation haah

2009-11-26 @ 00:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback