mygad

blä vad seg jag är. hungrig också dessutom, men alldeles för lat för att orka styra upp något.
istället ligger jag i sängen och lökar. vi har nyss bytt från boxer till viasat, och haha vi har
GOD CHANNEL. my gad. "Have you ever wondered what purpose you have in life? We can help
you figure that out." jo men det tror jag. nu behöver man inte ens gå till kyrkan på en predikan
längre, utan istället kan man ligga hemma i sängen och glo på det på tv. vilket snilledrag!
förövrigt så väntar jag på ett samtal. och jag kanske borde försöka greja något käk. laters!



Kommentarer
Postat av: kingen,zanna,zannula,stjärnan,proffset,kexet,snyggingen,zötnos,pudding, kärt barn har många namn

håller tummen för dig råttan.

det är muffins-smulor i helga min lägenhetn!

2009-10-19 @ 15:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback