dear diary

jag är trött. att jobba från 08.00 till 16.45 är hard stuff. det är fan inte lätt att vara vuxen.
i alla fall, mina kära vänner, så ville jag bara ge ett tecken på liv. jag har haft sånt jäkla
fullmatat schema på sista tiden och datorn har varit så sjukt ointressant. jag har haft en
fin jul tillsammans med världens bästa människor, firat in det nya året i oslo, jobbat, och
självklart umgåtts med min danko ungefär 24/7.

 

just nu ligger jag i sängen, fullproppad med kinamat och planerar mina nästa inköp.
prio 1 & 2 på listan är en ny kamera och en longboard. ah, vi snackar storköp här nu
alltså.. måste bara komma på vad för kamera jag vill ha och hitta en fine bräda.
justja! jag ska klippa mig imorgon också.. spännande.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback