15 februari

hehey!
har glömt att uppdatera om helgen. åkte ju till stockholm i torsdags, i huvudsak för att jag hade arbetsintervju i fredags morse, men också för att få hänga med brorsan och co. visade sig bli en jäkligt bra helg. hade en rätt konstig men jävligt rolig lördagkväll/natt/söndagmorgon. kom hem till kga trött som en gris i söndags, men bra mycket lyckligare och peppad. för guess what? jag fick jobbet! boya! Så from 28 februari är jag bosatt och jobbar i stockholm istället. känns lite weird att det är såpass snart. men det blir bra, i'm exited! förövrigt så är jag hemma och är sjuk. inte överdrivet awesome att ligga hemma och trycka, men tror inte man skulle vara så poppis på jobbet om man kommer dit med huvudvärk & illamående eftersom det råder någon slags magsjuke-epidemi just nu. då är det lika bra att hålla sig hemma i say. men då vet ni det iallafall! nu ska jag försöka fixa lite cola, har hört att det är extra bra när man är sjuk.. så var det iallafall när jag var liten, då fick man dricka cola när man hade ont i magen!

hypotjej & mys med min Chibbo.

Kommentarer
Postat av: -

(Y)

2011-02-16 @ 12:34:57
Postat av: <(")

wuhuu, cäyz är tillbaka! untzuntz

2011-02-17 @ 08:40:07
Postat av: --

Vad äre för jobb du har fått?

Grattis CÄYZ!

2011-02-18 @ 09:26:42
Postat av: Cassandra

Tack så mycket. Jag jobbar på Tele2!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback