4 februari

hallaw blåggen!
idag har jag faktiskt varit rätt effektiv. för att vara jag då, på min lediga dag.
uppe innan tuppen för att köra 55 minuter bodypump  klockan 07.30 imorse.
tandläkarbesök efter det, lika roligt som vanligt. och 1600:- fattigare, yey. en sväng till stan i
samma veva för att införskaffa lite göttis till ikväll, och försöka hitta någonting att ha på sig på
Merima & Melissas 50års partey. är nämligen dresscode something blue, och jag har inte
överdrivet många blåa plagg i min garderob. kan tillägga att det gick sådär. men fick iaf med ett par jeans hem! och sen lite solning och en promme med Chibbis på det får vi ju inte glömma. 

har funderat på vad jag ska laga för mat i ca 2 timmar nu. om jag har lust med att göra någon alls dvs. måste försöka hitta matlagningsmotivationen, den har ju inte visat sig framme på flera veckor. börjar undra vad fan det är som händer egentligen. det är ju inte det att jag inte gillar mat, vilket dom flesta som känner mig vet då mat är någonting jag pratar om ungefär hälften av min vakna tid. det är bara det att det suger att laga mat själv. laga mat, äta, göra matlåda, diska. skitkul. eller?

det här blev ju lika intressant som vanligt. nu kanske ni fattar varför det här inte händer så ofta?
laters!



Kommentarer
Postat av: Jimmö

tandläkarn ftw

2011-02-05 @ 00:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback